top’as #2

Po ilgo, visiškai paskendusio ir persisunkusio į odą kino savaitgalio, sumąsčiau dar vieną list’ą. 10 female characters, kurie privertė mano širdį sustoti/šokinėti/įsimylėti/pavydėti/ar mirti. Beje, sąrašas visiškai subjektyvus ir pateiktas random tvarka.

XV-Z17000_5thelement_leeloo1_largeзагруженное

LEELOO. Pagaliau pažiūrėjau ‘The Fifth Element’. Milla Jovovich man apskritai yra gražiausias pasaulio sutvėrimas. Bet, raudonplaukė, vaikiškai naivių akių, binto kostiumu Leeloo man buvo kosmosų kosmosas. Visiškai tobula moteris. Kaip ir anot Briuso Viliso.

layla vincentgallovincentinbuffalo6602-1024x549

LAYLA. Niekad nepamiršiu Layla šokio boulinge. Ir akį badančios aprangos. Pastarasis teiginys iš tiesų net ne minusas.

sean-youngs-polaroid Sean-Young-as-Rachael-in-Blade-Runner-blade-runner-8242878-1076-1600

RACHAEL. Tobulo grožio, tobulos išvaizdos, tobulai šaltas, kartu tobulai jausmingas ir tobulai cigaretę rankoje laikantis personažas. Vintažinė deivė iš ateities.

858c1779 house_of_flying_daggers_001-1

XIAO MEI. Kartais net ir aš pažiūriu martial arts filmų. Mane be proto žavi rytietiškuose filmuose  harmonija sujungta su fantazijomis, spalvomis, muzika. Čia Xiao Mei visiškai stilingai kick’ina visiems ass’us. O scena, ryškiai žaliame bambukų miške, kuri ji pasirodo su tokio pat žalumo kimono kostiumu man yra mini vizualus stebuklas.

arwen Arwen_riding

ARWEN. Man ji moteriškumo ir jausmingumo įsikūnijimas. Ir aš taip pavydžiu tų puikių elfiškų ausų.

shot27

short

MATHILDA. Kas nematė ‘Leon; the Professional’ labai rekomenduoju. Mathilda ir jos lolit’iškumas.

Léon: And stop saying “okay” all the time. Okay?

Mathilda: Okay.

Léon: Good.

shosanna-dreyfus-inglorious Film Title: Inglourious Basterds

SHOSANNA. Jei dar kas nežinojo, aš labai lengvai įsimyliu prancūzes aktores, kurių balso tembras, net menkas prancūziškas akcentas ar sugebėjimas žaviai rūkyti cigaretes vieną po kitos mane pačią verčia noro griebtis vienos.

royal-18 6

MARGOT TENENBAUM. Kailiniai, juodu pieštuku apvestos akys, segtukas palukuose. Ir 22 metus smilkstanti cigaretė.

Eli: I’m not in love with you any more.

Margot: I didn’t know you ever were.

Eli: Let’s not make this any more difficult than it already is.

Margot: OK.

Eli: OK, what?

Margot: OK, I’m not in love with you either.

cropped-Fight-Club_Helena-Bonham-Carter-hat-front-CU_cap Fight_Club_0398

MARLA SINGER. Jei atvirai, aš nesuprantu kas man yra su tomis filmuose rūkančiomis moterimis? O galbūt visos fatališkos moterys kine tiesiog privalo rūkyti?
Anyway, tiesiog negalėjau neįtraukti Marlos. Nors, galiu pasakyti, kad Helen’os Bonham Carter suvaidinta Belletrix Lastange yra nemažiau kvapą gniaužiančiai tobula.

lux TVS_889

LUX LISBON. Ah kaip aš myliu šį filmą. Lux, you’re a stone fox!

Ar kažką praleidau?

Leave a Reply

